۱۳۸۸ فروردین ۱۷, دوشنبه

انجیل یوحنا

بنام خداوند بخشنده مهربان

من در ایران که بودم با مشکلات فراوانی برای بدست آوردن کتاب مقدس و دیگر کتب مسیحیت روبه رو شدم.
همانطور که میدانید حکومت ایران اصلا مایل نیست این کتب در اختیار مسلمانان قرار گیرد چون آخوندهای مسلمان شیعه میدانند در صورت مطالعه این کتب خیل عظیمی از ایرانیان از دین اسلام روی بر میگردانند و به مسیحیت میگروند و این یعنی ضعیف شدن امپراطوری اسلامی! برای همین مسیحیان ایران را زیر فشار قرار میدهد تا دین خود را تبلیغ نکنند ولی دوستان مسیحی با همه مشکلات بصورت مخفیانه اقدام به تبلیغ این دین آسمانی میکنند.
من هدفم را بر این نهاده ام تا جائی که میتوانم ایرانیان داخل کشور را به دین مسیحیت دعوت کنم و این پیام آسمانی را به هموطنانم برسانم و همچنین سعی دارم تا دوستان مسیحی داخل ایران را به هر صورتی که امکان دارد در رسیدن به هدفشان یاری کنم .
حالا که در خارج از ایران هستم و میتوانم با آزادی اقدام به تبلیغ دین مسیحیت کنم سعی میکنم با در اختیار گذاشتن ترجمه های فارسی کتب مسیحیت این فرصت را به هموطنانم بدهم تا خود با مطالعه این کتب بتوانند راهی را که فکر میکنند آنها را برای رسیدن به خدا کمک میکند را انتخاب کنند.

به همین دلیل در این پست برای شما کتاب "انجیل یوحنا" یکی از انجیلهای چهارگانه به زبان فارسی قرار میدهم .

دریافت "انجیل یوحنا"

امیدوارم که این هدیه را از من قبول کنید . لطفا من را با نظرات و پیشنهادات خود همراهی کنید . خیلی دوست دارم بدانم چند نفر از ایرانیان داخل کشور این وبلاگ را مطالعه میکنند .

مسیح به صلیب کشیده شد تا گناهان ما بخشیده شوند.
بابک قائم پناه

۳ نظر:

  1. اسلام هم دین اسمانی است که دستورات اسمانی از طرف خداوند و به وسیله پیامبرش احمد برای راهنمایی بشر بصورت وحی فرستاده شده است و در ان پیامبر شما حضرت مسیح (ع) هم مورد تایید است و ما مسلمانان به او احترام میگذاریم.پیشنهاد میکنم بطور بی غرضانه ان را مطالعه فرمایید .در پناه خداوند خالق عشق و دوستی باشید

    پاسخحذف
  2. اسلام مکمل مسیحیت و قرآن مکمل انجیل است. فراموش نکنید مسلمانان به واسطه جدیدتر بودن کتاب آسمانی قرآن نسبت به کتاب آسمانی انجیل دلیلی بر برتری ما مسلمانان از مسیحیان باشیم پس به چشم کم به ادیان الهی و معتقدین به آنها نگاه نکنید. هر کس با توجه به ادراکش از ادیان الهی می تواند استفاده کند.


    توجه کنید که خارج شدن مسلمانی از اسلام و برگزیدن کفر به جای آن است و مسلمانی که به یکی از ادیان الهی(مثل مسیحیت)یا سایر آنها رجوع کند مرتد نیست.

    "کسی که از آیینش برگردد ، و در حال کفر بمیرد، تمام اعمال نیک (گذشته) او، در دنیا و آخرت، برباد می‏رود؛ و آنان اهل دوزخند؛ و همیشه در آن خواهند بود." سوره بقره آیه ۲۱۷

    مرتد فطری کسی است که پدر و مادر او یا یکی از آنها در هنگام به دنیا آمـدن او مـسلمان باشند و خود او نیز پس از تمیز مسلمان باشد و سپس کافر شود. چنانچه منظور از ارتداد تغییر عقیده شخصی باشد، امری است بین انسان و خدا اما اگر ارتداد به معنای «اظهار ارادی نامسلمانی به صورت گفتاری و رفتاری از سوی یک مسلمان در اجتماع» باشد، حکم آن برای مرد اعدام و برای زن زندان است.

    آیت الله سید محمد جواد غروی در کتاب فقه استدلالی خود می نویسد:«هیچ دلیلی از کتاب و سنت پیامبر، بر قتل مرتد قائم نیست. اما کثرت قائلین به قتل مرتد، فقهاء عظام را از تدبر بازداشته و به وادی تقلید از یکدیگر کشانده است، و دین رافت و رحمت و حریت را به دین خشونت و قهر مبدل ساخته است.»

    همچنین نوکیش (تغییر دین داده) کسی است که دین و آیین خویش را بنابر احساس، جستجو و پژوهش به دین و آیینی نو بر می‌گرداند. و در بیشتر کشورهای جهان آسان، قابل احترام و پذیرفتنی است. و این پذیرش یکی از بن مایه‌های آزادی در زمینه اندیشه و دموکرسی است.

    پس کسی که به دین الهی ماقبل تغییر عقیده بدهد مرتکب گناهی نشده است.

    پاسخحذف
  3. سلام..
    اینکه تو ایران با اون محدودیت ها کسی نجات رو دریافت کنه واقعا باعث جلال خداونده..
    شکر برای وجودت
    اگر خواستی بیشتر با هم در ارتباط باشیم به وبلاگم سر بزن
    tavalodeno.blogspot.com

    پاسخحذف